zaterdag 11 april 2009

[W] - Zet jij een wolf masker op?

Er word weer druk gezocht naar een nieuwe wolf, in de ontvangstcomité discussie forum stond als volgt:

De aankomende paasvakantie is niet alleen leuk vanwege de paashaas en de zuurverdiende vrije dagen.
Nee, ik heb deze vakantie nog een extra cool nieuwtje, waar jullie vast een beetje warm voor zullen lopen. Zo niet.... dan lekker toch :P

Ik ben namelijk naarstig op zoek naar een laatste Wolf die dit huidige team aan kan/wil vullen.

Het huidige team doet het al heel goed, maar een beetje versterking is nooit mis.

Zet dus de aankomende paas vakantie je beste beentje voor, ik en de Wolven houden een oogje in het zeil. Wie weet valt ons oog wel op jou!

Mocht je in aanmerking komen, dan nodig ik je uit voor een sollicitatie gesprek.
In dit gesprek probeer ik achter je karakter te komen en test ik ook je kennis.

Let op: je kunt niet solliciteren voor de Wolf functie, dus het heeft geen zin mij of de Wolven te mailen of ons gastenboek te spammen.

Zet um op! *Hop Hop* de PaasJet


Zorg dus dat je opvalt door nog een extra steentje bij te dragen aan de ontvangstcomité al doe je dat nu natuurlijk ook al!! :D