zondag 12 april 2009

[S] - Uitslag: trofee

De uitslag is bekend, naar vele inzendingen hebben we 1 winnaar gevonden, maar voordat ik die bekend maak wat anders namelijk:

Elke tekst die bij deze verloting is ingestuurd gebruiken we voor ons half jaars filmpje, heb jij ook nog een tekst die je in het filmpje wilt zien? Schrijf dan een leuk berichtje over Habbo Weetjes in me gastenboek :)

Nu over naar de uitslag:
De winnaar met het beste bericht is geworden: ArtyM

Met het bericht:
Mijn Nummer 1

Habboweetjes is mijn nr 1
Altijd up-to-date
Bovenal is het overzichtelijk en vooral
Betrouwbaar
Ook is Gible helemaal top
Want hij staat open voor iedereen
En dat is mooi toch
En daardoor is habboweetjes de afgelopen tijd gegroeid
Terwijl de site toch veel concurrentie had
Je moest es weten!
En daarom is Habboweetjes mijn favoriet
Super vrolijk pasen, Gible!

Ontvangst
Je krijgt hem morgen vanzelf in je doneer gezet, op de trofee zal je naam komen te staan en waarmee je gewonnen hebt. We zetten hem expres in de doneer zodat we 100% zeker weten dat je de trofee goed ontvangt.

Zorg dus voor een doneer!