donderdag 11 juni 2009

[W] - Lotus bedankt!

Naar 5,5 jaar stopt Lotus als Hotelmanager, vanaf het begin is ze er al bij en nu vind ze het tijd voor iets anders, we zullen haar enorm missen!

Bericht op Habbo:

Hotel Manager Lotus geeft haar Badge aan Crowley

Hey Habbo's,

Via dit bericht wil ik jullie vertellen dat ik mijn supermega-überpowers als Hotel Manager - en de zorg voor mijn kat Pindakoekje - vanaf volgende week overdraag aan Crowley.

Waarom ik ga? Ik ben natuurlijk al sinds het begin bij Habbo Nederland, om precies te zijn vijfenhalf jaar en het is tijd voor mij om andere dingen te gaan doen. Ik hoop andere communities te helpen om net zo'n goede vibe te creëren als wij hier met zijn allen in Habbo hebben gedaan de afgelopen jaren.

Maar, ik ga natuurlijk niet zonder een goed afscheidsfeest.

Ik nodig je uit om aanstaande dinsdag, 16 juni, op mijn afscheidfeest te komen. In mijn eigen kamers passen jullie niet allemaal, dus ik kom gezellig bij jullie langs. Ik ben tussen 16:00 uur en 17:00 uur op de Clubhuisetage. Voeg je kamer toe aan die etage en wie weet loop ik ook bij jou nog even binnen.

Mocht je er dinsdag niet bij kunnen zijn: ik wil je heel hartelijk bedanken voor de gezellige gesprekken, voor het vertrouwen, voor de grappen en de meligheid, voor de goede ideeën, voor de altijd verse koffie, voor de inspiratie en de Habbo Hugs - en jullie waanzinnige gevoel voor humor en jullie vriendschap!

En wil je me nog iets vertellen, zet dan zeker even een berichtje op mijn gastenboek Lotus. Ik kom af en toe nog wel even buurten, dus we houden contact :)

Stay kind, stay safe!

Liefs en een knuffel,

Lotus


Lijkt me duidelijk, ik wil Lotus enorm bedanken voor de fijne tijden die we met der hebben gehad! Ik denk dat Crowley een prima keus is ter vervanging, ik wens Lotus namens iedereen veel succes met der verdere carrière!