zondag 10 mei 2009

[S] - Uitslag: 4 HC TV's

Hey! de uitslag is er, wie gaat er met die 4 HC TV's ervan door? We hebben gekozen voor de volgende 4 inzendingen, we hebben er ook een klein antwoord bij verwerkt :)

GEKKERTJUH,: Heey die habboweetjes prijsvraag nou ik wil wel wat meer van die kamer top 3 ;o En meubels nieuws mischien. Maar dat gaat aardig de goede kant op hoor!


We doen ons uiterste best het meubel nieuws zo snel mogelijk te plaatsen, maar we proberen het nog sneller te doen! :)

Kevies99: Beste Gible,

ik zou het leuk vinden als om de maand een habbo mag vertellen wat het belangrijkste/ leukste nieuws was en dat dat dan op de site komt te staan en dat je op habbocity je eigen strip kunt maken. en ik wil graag dat de kamer top 3 terug komt

gr kevies99


We hebben er goed over nagedacht en besloten de kamer top 3 weg te laten vanwege dat dit niet echt de aanvulling op Habbo Weetjes geeft die we willen. We hebben ipv de zondagse Kamer top 3 nu elke week 2 soap afleveringen ipv 1, ook leuk toch?

Primaboy: Beste gible .

Ik zou het ook zeker leuk vinden als de kamer top 3 terug komt.
Ik kijk elke dag zowat op jullie site.
en ben er erg blij mee.


Bedankt dat je elke dag onze site bekijkt. Zoals wij boven hebben genoemd hebben we er goed over nagedacht over de kamer top 3, dus helaas die komt niet terug! :)

Ferhad12345: Hey Gible
Ik zou het aankomende jaar wel willen dat er elke week een gewone Habbo komt en in een video vertelt over het nieuws en hij kan ook tips geven voor andere Habbo's die nieuw zijn of nog steeds niets hebben! En ik zou ook nog graag zien dat er een speciale informatie pagina komt over trucjes, zoals hoe stapel je tv's op elkaar en de geheime plekken bij een paar Openbare Ruimtes en meer zulke dingen!
Ik wil ook weten hoe je de Habbo Server ziet zodat je het nieuws zelf kan zien! Groeten


Hey! Leuke ideeen zijn het inderdaad! Verder word er continu wanneer je Habbo bezoekt bestanden op je computer opgeslagen als je die bestanden opent via een bepaald CCT programma kan je van alles zien kwa badges, meubels en zelfs andere dingen zoals accessoires, kleding en knopjes!

Uiteraard plaatsen we niet elk detail erover want wij willen nog wel iets kunnen plaatsen wat echt nieuws is :)


Gefeliciteerd winnaars! Jullie ontvangen de HC TV voor dinsdag!